كرم مرواريد اصل فلور محصول فرانسه باعث پف صورت -دور چشم -و گردن و ضد جوش و لك و روشن كننده پوست
نوشته شده توسط : ایراندخت
محصول كرم مرواريد اصل فلور محصول فرانسه
سال،توليد 2009
وزن 250 گرم
قيمت 250,000 ريال
بازديد 6,423



اين كرم ساخته شده از مواد طبيعي و دريايي و با امولسيون هاي تركيب شده به پوست كمك مي كندتا به آن حالت و پف دهد اين كرم پوست را نرم ، زيبا ، شاداب ، سفيد و روشن مي كند.توضيحي مختصر درباره پوست: پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشيد ، آلودگي هوا و گرد و غبار قرار ميگيرد كه مجموع اين عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهاي ملانين كه رنگدانه هاي پوستميباشد را تغيير داده و رنگ آنها را كدر، تيره و خسته نشان ميدهد ! و پوست را نيز به همين حالت در مي آورد حال اين كرم چه عملكردي دارند ؟ اين كرم تنها مواد لايه بردار بدون اسيد و شن ميباشد كه كار آن فقط برداشت سلولهاي مرده پوست شما و تميز كردن منافذ پوست ( توجه داشته باشيد منافذ را باز نمي كند) جهت اكسيژن رساني و تهويه مي باشد و كاچربي اضافه پوست كه در مواردي باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهاي گونه ها و پيشاني ميباشد را از بين ميبرد ! وهمچنين باعث ليفتينگ و فرم دهي به پوست ميباشد و پوست صورت شما را صاف و تميز ولطيفميكند .

كرم از راه منافذ پوست كه تميز و پاك شده اند وارد پوست شده و سلولهاي ملانين غير طبيعي ، كه بر اثر عوامل ذكر شده تغيير يافته اند را ميشكند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زيبا ، روشن ، شفاف و سفيدميكند . در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ويتامينهاي موجود در آن تيرگي و چين و چروك دور چشم و مناطق به مرور كمتر و از بين ميبرد . جالب اينكه اين كرم آنتي باكتريال نيز ميباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگيري كرده و ميتوان از آن بعنوان يك كرم روزانه نيز استفاده كرده و ديگر نيازي به هيچ كرم پودر يا پنكك نخواهيد داشت ! يك پك فوق العاده براي همه ، حتي آقايان !بر گرفته ازاعماق درياداراي 2 تاييديه استاندارد ISO 9001 - ISO 2000 اروپا ، با زيبايي كه اين كرم به شما ميدهد اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حضور در جمع به خود ميباليد . . .


 

برخي از امكانات و قابليتها:




:: برچسب‌ها: # كرم براي پف صورت , گردن و دور چشم مناسب است # ضد لك و روشن كننده پوست نيز ميباشد # حاوي ژل رويال و پودر مرواريد خالص بوده كه باعث ازبين بردن چروكهاي صورت نيزميگردد # محصولي اورجينال از كشور فرانسه # بر گرفته ازاعماق درياداراي 2 تاييديه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 1636
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: